luni, 28 octombrie 2013

Pentru Stefan, cu dragoste !

VESTUTA

# Fir lana 100% groasa, multicolor
# Andrele folosite: 2,5 mm KnitPro Metal

* am montat 40 de ochiuri
* am lucrat 5 cm de elastis 2f/2d
* am tricotat in punct lenes pana la en-coeur
* am impartit in doua, lucrand fiecare parte separat, si am scazut la fiecare al doilea rand, pana am obtinut V-ul dorit
* sub brat am scazut cate 3 ori in fiecare parte
* la umeri am facut cate doua butoniere in fiecare parte
* am lucrat apoi spatele, scaznad la fel sub brat
* cand am ajuns la gat, am scazut 10 ochiuri in mijloc si apoi cate unul in fiecare parte pana am ajuns la latimea partilor cu butoniere
* am cusut 4 nasturei si gata :)



CACIULITA


# Dimensiune pentru bebe de 3 luni, cu circumferinta craniana de 40 cm
# Fir folosit "Dancing Baby"
# Andrele folosite: KnitPro Metal 2,5 mm

* am montat 101 ochiuri
* am lucrat 2 randuri pe dos apoi am trecut la model
* 1 ochi de margine, 1 ochi pe fata, 1 jeteu, 13 ochiuri fata, 3 ochiuri luate impreuna, 13 ochiuri fata, 1 jeteu, 39 ochiuri pe fata sau cu model, 1 jeteu, 13 ochiuri fata, 3 ochiuri luate impreuna, 13 ochiuri fata, 1 jeteu, 1 ochi fata, 1 ochi margine
* se lucreaza asa pana se ajunge la inaltimea dorita, se trec toate ochiurile pe un ac si se strange tare, tare :D
* la urechiuse de croseteaza doua snururi si gata caciulita frumoasa :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu