sâmbătă, 22 februarie 2020

Fustite crosetate




Dragi prieteni, bine v-am regasit!
Au trecut cativa ani din nou pana am reaparut, iar acum, o spun cu mandrie, m-au ajutat fetitele din grupa Baby-Pinguin si minunata mea ESTERA. 🥰

Am hotarat impreuna sa facem fustite pentru dragutele noastre, asa ca o sa vi le aratam aici pe toate.

Ca idee de lucru, eu am crosetat DOAR cu o croseta marimea 5, din aluminiu, pe diverse tipuri de fir. Mi-a fost prea draga croseta ca sa o schimb!

Pentru fustitele din fotografii, "reteta" a fost urmatoarea (la toate am jonglat doar cu numarul de ochiuri, acesta variind intre 65 si 75):

* am facut un lant de 70 de ochiuri, de exemplu
* am crosetat 3 randuri de piciorus dublu, circular
* dupa aceste randuri, am continuat tot cu piciorul dublu, dupa cum urmeaza:
- la primul rand am lucrar cate doua ochiuri in fiecare ochi
- la randul doi am lucrat un ochi normal, unul in care am facut doua ochiuri - am repetat pana la sfarsitul randului
* urmatoarele randuri le-am lucrat normal, cu piciorus dublu, pana am ajuns la lungimea dorita a fustitei


Fustita pentru LORENA, cocheta si delicata grupei noastre 💞






Fustita pentru SOFIE, mamaruta noastra mica si cuminte 💖










Fustita pentru EVA, cantareata si veselia grupei 😍




URMEAZA:

Fustita pentru ERIKA, curioasa si inteleapta noastra 💗

Fustita pentru ALICE, copilul cu suflet de aur 🥰


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu